tiistai 15. toukokuuta 2012

Parveketta ja kesän eka mansikkakakku

Hei taas pitkästä aikaa!

En oikein saanut viime viikolla mitään aikaiseksi, eikä ollut mitään postattavaa.
Nyt olen kuitenkin saanut parveketta taas vähän kuntoon ja arkun maalattua.


Ohensin tavallista huonekalumaalia jonkun verran ja "kuultomaalasin" tuon arkun.
Tuli aika kivannäköinen mun mielestä, 
en halunnut siitä ihan vitivalkoista.




Amppelimansikoita ostin puutarhakaupasta ja istutin puulaatikkoon. 

 

Kasvihuoneeseen olen jo siirtänyt melkein kaikki taimet.
Tänään jäi päiväksi luukku kiinni ja kun tulin kotiin 
kasvihuoneen mittari näytti +35 astetta..
Äkkiä ikkunat auki ja tuulettamaan. :)

  
Äitienpäiväksi tein mummulaan kesän ensimmäisen mansikkakakun.
Ruokakaupan edessä oli jo myynnissä espanjalaisia mansikoita,
joilla koristelin sitten täytekakun.
 

Välissä oli mansikka- ja valkosuklaatäyte.



Aurinkoista viikon jatkoa!

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia parvekkeelta! :)
    Arkusta tuli tosi kivan näköinen!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Heli! :) Pikkuhiljaa alkaa parveke näyttää siltä mitä olen suunnitellut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Itsekin sain istutettua tänään kevään ensimmäiset kukat ja laitettua vähän terassia, niistä postaus heti kun saan aikaiseksi!

      Poista
  3. Kiva! Jään siis innolla odottelemaan postaustasi! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanalta näyttää! vau mikä kakku:) Mun blogissa on sulle pieni haaste:)

    VastaaPoista
  5. Kylläpä on viihtyisä parveke! <3

    VastaaPoista