tiistai 9. lokakuuta 2012

Pari kirppislöytöä taas :)

On tullut vähän useammin käytyä nyt kirppiksellä, 
kun on omia tavaroita siellä myynnissä.
Yksi päivä löysin tämän ihanan, ison, hyväkuntoisen Piian peilin.
Oli melkoisen tyyris, mutta sattumalta törmäsin äitiini siellä
ja hän lupasi ostaa peilin mulle ennakkojoululahjana. :D

Se on ihana!
(molemmat, äiti ja peili)




Tänään löytyi kiva taulu kylppäriin kolmella eurolla.
Söpö




Tänään onkin askarreltu sammaleesta.
Tuotoksia esittelen sitten kun ehdin valoisaan aikaan parvekkeelle kuvaamaan. :D

6 kommenttia:

  1. Ihanat löydöt taas <3 Mullakin on Piian peili, mutta pienempi. Sain joskus joululahjaksi. Ihanan suloinen taulu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Pienenpi peili vois ollakin vähän kätevämpi, tuo on vähän liian iso ihan perus lipaston päälle.:)

      Poista
  2. Superihanat löydöt! <3 Mä oon kans katellu kirppareilta Piian peiliä, sen verran tyyriitä ne on ollu etten oo raskinu (vielä) ostaa.. Mä en ole pitkään aikaan päässy käymään kirppareilla, tänään ois pitkästä aikaa auto käytössä et josko sitä kävis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! <3
      Mäkin olen ihastellut aina kirppareilla noita peilejä, mut en ole malttanut ostaa :)

      Poista
  3. Äidit nuo iki ihanat... Kiva taulu. :)

    VastaaPoista